wtorek, 15 października 2013

Sieeemanko ziomki !

Dziś pokaże wam dobre sposoby by mieć dużą oglądalność : >


1. Film musi mieć ciekawy tytuł, zachęcający do oglądania. Zamiast nadać mu tytuł "Lama" to można nazwać go "Lama z krainy pony". Należy pisać tytuł tak by nawiązać z tematyką filmu. 
2. Trzeba mieć dużo znajomych, ja mam ich 151, najlepiej mieć osoby z wyższymi poziomami od 5 lvl wzwyż. 
3. Film powinien zawierać ciekawe podkłady muzyczne najlepiej ze sklepu. Muszą być one dopasowane do danej sytuacji która będzie się dziać w filmie. 
4. Dialogi muszą być napisane bez błędów ortograficznych, schludnie i z sensem. 
5. Aktorzy których bierzesz powinni mieć dużo animacji i używać ich w niektórych scenach by były one ciekawsze. 
6. Aby zarobić więcej SC bierz więcej aktorów! 
7. Jeśli tła które kupiłeś/aś są puste, możesz udekorować plan własnymi meblami, dzięki czemu film nie będzie wyglądał na ubogi. 
8. Gdy skończysz kręcić film i nadasz mu tytuł za promuj go wysyłając do znajomych. O nowym filmie oznajmij również w opisie lub na forum! musi być przekonywujący, napisz o akcji i że w filmie dużo się dzieje ! 
9. Bywa, że niektórzy ze znajomych mogą przegapić twój opis i zaproszenie do obejrzenia filmu dlatego co 15 minut wysyłaj film a większość z nich zauważy go.
10. Jak chcesz możesz zrobić dużo 10 sek i się wymieniac znajomymi.
11. Możesz równiesz pisać na priv " Hej, mogła byś mi obejrzeć film Lama z krainy pony? Odwdziecze się! ( i dajesz np grafa lub ogl film czy cuś )

Mam nadzieje że pomogłam :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz